Cílová skupina – ženy

le336x280.gif

Na internetu je skoro všechno na prodej. Kdo se vám nesnaží něco vnutit ke koupi, tak vás alespoň letmo postrkuje, abyste si to či ono koupili. A pokud si myslíte, že nikdo vás určitě nepostrkuje, tak si to jenom nechcete přiznat. A snad nejvíce cílovou skupinou na internetu jsou ženy, protože jsou to právě ženy, které spotřebovávají řadu výrobků. Od jídla po kosmetiku a všechno mezi tím i mimo to, ženy jsou vždycky ti, kteří nakupují na internetu nejvíce. Samozřejmě by je někteří muži troufli, zde ale budeme genderově nevyvážení a stereotypičtí, protože ještě můžeme.
taška na nákup

Pyramidy a letadla

Často jsou to ženy, matky na mateřských, samoživitelky a znuzené ženy, které se zapojují do letadel pro firmy jako Oriflame a Herbalife a podobné. Chtějí přivýdělek, chtějí „super produkty za dobré ceny a korunky navíc!“ a podobné hlouposti. Naprostá ztráta peněz, protože nejenže to jsou produkty na dvě věci, které jsou buď normální a předražené nebo škodlivé a levné, ale ještě k tomu všemu doma neuslyšíte o ničem jiném. A ještě k tomu všemu se jedná snad o nejvíce nepříjemné ženské na světě s křiklavým hlasem, typickými maminkovskými účesy z maloměsta.
procenta nad brunetou

336x280-1499170586.png

Influenceři

Spousta lidí sleduje na sociálních sítích influencery – to jsou lidé, kteří se živí prodáváním značky a marketingem, který je hbitě skrytý za falešný zájem a falešné koníčky. Tvoří ideální obrázek života, ať už jsou solo jako Dominika Myslivcová nebo jsou to tahouni, kteří pěkně těží z obrázku „dokonalé rodinky“. Kromě toho, že jejich jediný talent je vypadat dobře a fotit věci, možná někdy chytře mluvit, tak toho moc neumí. Ale proč taky? Společnosti je platí dobrými honoráři za to, že předstírají, jak moc jim ten a ten produkt pomohl a jak ho milují. Je to všechno jeden velký marketing a někde v centru všeho dění jsou zákaznice, které se nemohou dočkat, až zase zbytečně vyhodí pár stovek.

Cílová skupina – ženy
5 (100%)1
mornflake-vlocky-690x90-original-1494259544.jpg