Jak prodávat něco na internetu

Čím více míst, kde se prodává zboží, znáte, tím lépe. Protože ne všichni uživatelé internetu jsou v jisté skupině a ne všichni to musí vidět, pokud to dáte jenom na to jedno místo. Proto je dobré se orientovat, i co se týče těchto míst, abyste to mohli inzerovat více, a tím pádem se to dostane k více lidem a tím pádem dostanete lepší nabídky. Následující mohou být sítě či stránky na internetu, které by vám mohly pomoci.
 šipka k nákupnímu košíku
1)      Bazoš
Stará stránka inzerce, která svým jednoduchým designem nalákala spoustu uživatelů. Seženete tam prakticky cokoliv, co se sehnat dá. Co se dá prodat, to tam jistě bude. Je to něco jako český Craigslist v Americe. Ať už je to sebevětší hloupost nebo je to napůl rozbité, někdo to určitě koupí. Je tam spousta uživatelů.
 megafon a facebook
2)      Sociální sítě
Není lepšího místa kde prodávat své zboží než na internetových sociálních sítích. Kromě toho, že slouží jako prostředek komunikace mezi uživateli, je to také super způsob, jak prodat své zboží nebo jak něco koupit. Na sociálních sítích můžete inzerovat jak do svého vlastního „feedu“, tedy mezi vašimi přáteli, tak se můžete připojit do nejrůznějších místností a skupin, které slouží pro inzerci.
 
3)      Aukro a podobné
My známe všichni aukro, ostatní si mohou pamatovat Amazon nebo to může být také dalších x stránek, které se zabývají prodejem a nákupem zboží a služeb. Samozřejmě berte v potaz to, že tyto stránky si už berou nějaké to procento z koupě anebo po vás budou chtít nějaký poplatek za zveřejnění inzerátu. Takže už to není zas tak úplná sranda.
 nejlepší sleva
4)      Fóra
Existují i diskuzní fóra, která se přímo zabývají inzercí, ale ty jsou snad nejNEefektivnější ze všech výše vypsaných. Je to prostě jenom diskuzní fórum, kde sice můžete napsat nabídku, ale nikdo jí už nikdy nemusí vidět a hlavně je to pouze pro velmi uzavřenou skupinu lidí. Pokud ale například znáte internetové fórum, kde se shromažďují lidé s nějakým určitým zájmem, určitě tam můžete zkusit napsat.